Support

Support (kundestøtte)

Vi gir kun support på varer som er kjøpt hos oss. Har du kjøpt varen annet sted så må du kontakt dem du kjøpte varen av.

Om brukerveiledning fulgte med så les den først.

Vi foretrekker at du kontakter oss pr. email. Vi får da anledning til å undersøke før vi svarer. Mottar vi din email på hverdager vil svartid alltid være under 1 døgn, ofte under 2 timer.

 

Retur

Retur

Om supporthenvendelsen ikke lar seg løse via email eller telefon, og du ønsker å reklamere, må du sende varen inn til oss.

Før innsendelse må du kontakte oss for å få autorisasjon til å returnere pakken.

Vare som blir konstatert å ha feil som ikke skyldes brukerfeil vil bli reparert eller erstattet kostnadsfritt. Utlegg du har hatt for frakt vil bli refundert.

Vare som blir konstatert å ikke ha feil, eller feilen skyldes brukerfeil, vil standardmessig bli fakturert med kr. 150,- for å dekke våre kostander med undersøkelse og feilsøking. I tillegg kommer frakt frem og tilbake som du må betale selv.